پیروزی پرگل ایران - انتقام شیرین از لبنان/گزارش تصویری

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


تا آغاز سال 1392 شمسی 20 روز و 15 ساعت و 56 دقیقه و 00 ثانیه زمان باقی مانده است

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 302
نویسنده پیام
cookie آفلاین

ناظم انجمن
ارسال‌ها : 75
عضویت: 12 /12 /1390
محل زندگی: تهران/رشت
شناسه یاهو: mehdik29@yahoo.com
تشکرها : 83
تشکر شده : 113
پیروزی پرگل ایران - انتقام شیرین از لبنان/گزارش تصویری

تیم ملی فوتبال ایران که در رقابت‌های مقدمات جام‌جهانی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و برای رسیدن به این رویداد کار بسیار سختی دارد، رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا را با قدرت آغاز کرد و با درخشش دژاگه و قوچان نژاد لبنان را گلباران کرد.

در این دیدار که به قضاوت "نیشیمورا" از ژاپن و در حضور نزدیک به 15 هزار تماشاگر برگزار شد.

طبق پیش بینی ها ملی پوشان کشورمان بازی را هجومی آغاز کردند و روی حرکات اشکان دژاگه و خسرو حیدری از سمت راست صاحب موقعیت هایی شدند اما این موقعیت ها آنقدر نبود که دروازه لبنان را به خطر بیندازد. با این حال در دقیقه 27 رضا قوچان نژاد روی پاس خوب مجتبی جباری موفق شد دروازه حریف را باز کند.

در دقایق پایانی نیمه اول اشکان دژاگه بازهم مرد تاثیرگذار تیم ملی فوتبال ایران بود و موقعیت مناسبی را در دقیقه 45 خلق کرد اما در وقت های اضافه خطای مدافع لبنان روی او را داور ژاپنی پنالتی اعلام کرد که جواد نکونام پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دومین گل ایران را به ثمر برساند

با شروع نیمه دوم شاگردان کارلوس کی روش روند هجومی شان را حفظ کردند و چند بار دیگر هم دروازه لبنان را باز کردند. در دقیقه 60 خطایی که "نور منصور" روی اشکان دژاگه انجام داد بازهم یک ضربه پنالتی برای ایران به ارمغان آورد که جواد نکونام آن را به گل تبدیل کرد. در این صحنه بازیکن لبنان به خاطر دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد.

در دقیقه 62 اشکان دژاگه بازهم تاثیرگذار ظاهر شد و با نفوذ از جناح راست درون محوطه جریمه پاس مناسبی را برای رضا قوچان نژاد فرستاد که ضربه فنی و بغل پای این بازیکن چهارمین گل را برای شاگردان کی روش به همراه داشت.

در دقیقه 80 جواد نکونام که دو گل اول را با پنالتی به ثمر رسانده بود روی پاس خوب مسعود شجاعی موفق شد سومین گل خودش و پنجمین گل ایران را به ثمر برساند.

شاگردان کارلوس کی روش که حریف دست و پا بسته ای را پیش رو می دیدند و به مراتب بهتر از دیدارهای گذشته بازی کردند، در دقایق پایانی سعی در کنترل بازی داشتند و در نهایت موفق شدند نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا را با پیروزی به پایان برسانند. ایران در مقدماتی جام جهانی یک بر صفر به لبنان باخته بود تا این بار انتقام شیرینی از این تیم بگیرد.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار بعدی این مرحله باید روز دوم فروردین ماه سال آینده در کویت به مصاف تیم ملی این کشور برود. سومین بازی ایران در این مرحله روز 23 مهرماه 92 برابر تایلند در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


امضای کاربر :
مهم نیست که قفلها دست کیست ؟ مهم اینست که کلیدها دست خداست ...
چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 19:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
cookie آفلاین



ناظم انجمن
ارسال‌ها : 75
عضویت: 12 /12 /1390
محل زندگی: تهران/رشت
شناسه یاهو: mehdik29@yahoo.com
تشکرها : 83
تشکر شده : 113
حواشی بازی ایران - لبنان

* اکثر عکاسانی که برای پوشش تصویری این بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند، پشت دروازه لبنان مستقر شدند و تنها یکی دو تن از عکاسان پشت دروازه ایران رفتند.

* در دقیقه 10 و پس از اشتباهات مدافعان تیم لبنان سرمربی آلمانی این تیم به کنار زمین آمد و سر مدافعان فریاد کشید.

* علی کفاشیان رئیس و هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون در جایگاه ویژه مستقر شدند.

* از دقیقه 13 ماموران تماشاگران طبقه دوم را به طبقه اول فرستادند البته بعضی از آنها همچنان دوست داشتند بازی را از طبقه دوم تماشا کنند و حاضر نشدند به طبقه پایین بروند.

* در دقیقه 19 و پس از خطایی که پژمان منتظری روی محمد حیدر بازیکن تیم لبنان انجام داد داور به این بازیکن ایران کارت زرد نشان داد. پس از این اتفاق کارلوس کی‌روش با عصبانیت به کنار خط آمد و به حرکت بازیکن لبنان اعتراض کرد. نبی سرپرست تیم ملی پس از این اتفاق به سمت کی روش رفت و او را به آرامش دعوت و وی را به سمت نیمکت آورد.

* در دقیقه 26 و پس از گلزنی اشکان قوچان نژاد تماشاگران به شدت نیز مهاجم تیم ملی که نخستین گل ملی اش را به ثمر رساند، تشویق کردند.

* در جریان برگزاری این دیدار اکثر خبرنگاران در مورد تبانی تیم لبنان در جریان بازی با قطر صحبت می کردند. موضوعی که امروز بازتاب بسیاری در برخی رسانه های ایران داشت.

* سرژیک تیموریان برادر آندو تیموریان و همچنین مارکار آقاجانیان یکی از اعضای کادر فنی هم در جایگاه ویژه حضور داشتند.

* یکی از مشوقان تیم ملی که با طبل زدن تماشاگران را به تشویق تیم ملی ترغیب می کرد، به دلیل مشکلاتی که رخ داد طبلش توسط نیروی نظم دهنده ورزشگاه ضبط شد.


امضای کاربر :
مهم نیست که قفلها دست کیست ؟ مهم اینست که کلیدها دست خداست ...
پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group